Gamifikae geovědního vzdělávání / Gamification of geological education in Europena geoparks
Cíle projektu/ Goals of the project
Cílem je inovovat a rozšířit geovědní environmentální vzdělávání o nové digitální formy, které zvýší zájem o kulturní dědictví regionu.
Další cíle jsou:
inovace interpretačních nástrojů informačních a návštěvnických center
zahájení spolupráce geoparků za využití postavy badatele Brábka zážitkovou formou geovědního vzdělávání
metodické materiály pro podporu vzniku a chodu geoparků v EU
vytvoření vzdělávací platformy pro veřejnost, pedagogy a odborníky
The goal is to innovate and expand geoscience environmental education with new digital forms that will increase interest in the region’s cultural heritage.
Other objectives are:
Innovation of interpretation tools for information and visitor centres.
launching cooperation between geoparks using the figure of the explorer Brábek in an experiential form of geoscience education
methodological materials to support the establishment and operation of geoparks in the EU
creation of an educational platform for public, pedagogs and scientists
Pracovní balíčky/ Workpackages:
WP1 Management/ Management
WP2 Digitalizace a gamifikace/ Digitisation and gamification
Portál GeoEduGame a jeho náplň/ GeoEduGame portal and its content
Geolokační aplikace / Geolocation applications
E-learning / E- learning
WP 3 Toolkit pro návštěvnická a informační centra / Toolkit for information centres
Mapy s augmentovanou realitou s využitím uměleckých grafů / Augmented reality maps using artistic graphs
Krátká videa/animace a hry / Short videos/animations and games
Edukační materiály a šablony pro geovědní vzdělávání a geoparky / Educational materials and templates for geoscience education and geoparks
Financováno Evropskou unií. Názory vyjádřené jsou názory autora a neodráží nutně oficiální stanovisko Evropské unie či Evroské výkonné agentury pro vzdělávání a kulturu (EACEA). Evropská unie ani EACEA za vyjádřené názory nenese odpovědnost.
Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor EACEA can be held responsible for them.